Women Territory

Індустрія моди - персони, правила, традиції

и часто купуючи плаття або, скажімо, сумочку, Ви замислюєтеся, який шлях пройшли ці речі, поки виявилися в магазині? Скільки людей доклали зусиль для того, щоб на світ з'явилася імена ця модель в даному колірному виконанні? Для цього й існує індустрія моди - складна і впорядкована структура з логічними зв'язками, яка відповідає на всі перераховані вище питання. Сьогодні ми зупинимося на її основних компонентів і згадаємо деякі персоналії.

 

Персони


Вперше визначення цьому феномену дали американський економіст Торстейн Веблен і німецький соціолог Георг Зіммель. На думку дослідників, мода - продукт соціального середовища, без останнього неможливо існування першого. Модна індустрія - інструмент розмежування суспільства на класи.

В індустрії моди як і в інших сферах людської діяльності значну роль відіграють особистості. І якщо імена вчених можна забути, то імена «титанів» моди, які задають напрямок розвитку цієї галузі, упустити з виду складно. Переважна більшість світових модних брендів носять імена своїх засновників: Christian Dior, Chanel, Dolce & Gabbana, Giorgio Armani і багато інших.

Індустрія моди - гра по-великому, у якої є свої правила і традиції. Це налагоджена система, що працює по вивіреним схемами і чітким планам. Ось лише деякі її складові частини:


Модний продукт

Це товар, задіяний у деяких ринкових відносинах, в даному випадку між модними будинками і покупцями. Існує ще безліч посередників: рекламні агенти, розповсюджувачі, фабрики і т. д., проте «скелет» складають лише два перших. Модний продукт повинен пройти декілька стадій «життя»: розробка, просування, продаж.


Модний ринок

Це сукупність відносин, які вибудовуються між учасниками модної торгівлі. Прибуток, збитки, зміни цін - все це знаходиться у владі творців модних продуктів і їх споживачів. Як і на будь-якому іншому ринку тут існують лідери і навіть монополісти.

Індустрія мод - багатопланова і складна конструкція, лише зовнішня оболонка якої доступна споживачам. Однак не варто засмучуватися, головне, щоб мода задовольняла людські потреби, а з ці вона справляється чудово, але, можливо, наступного разу, задивляючись на вітрину, Ви пригадаєте про довгому шляху, який проробили речі, перш, ніж на неї потрапити.

Додати коментар


Захисний код
Оновити